X

Влез в лятна форма

15 април 2012 | CHIC

Разлиствайки новия Look Book с най-интересното за сезон пролет-лято всеки неизбежно се замисля за бързо влизане в лятна форма.

Щом първите слънчеви лъчи пробият снежните облаци и топлината ни накара да захвърлим тежките палта, някак естествено ни идва желанието за промяна. Жадни за зеленина, свобода и пролет, стартираме диети, обличаме спортния екип и се впускаме във всякакви предизвикателни начинания. Тук ще ви предложим няколко хитрини за влизане в лятна форма.

Нетонизирани и отпуснати мускули
Точно това прави зимата с хората – изсмуква силата и желанието за движение и неусетно натрупва едни ужасни килограми. Разходките в Сердика Център със сигурност са компенсирали до голяма степен обичайната липса на движение, но те не са достатъчни за бързо влизане в желаната форма.

Не на глада
Забравете за ужасяващите диети, с които се измъчвате, за да влезете бързо в желания размер. Ефектът може да е видим веднага, но е мимолетен. По-скоро се ориентирате към балансирана диета, която съдържа перфектния за вас баланс между белтъчини, въглехидрати и мазнини. Да, чували сте го много пъти и наистина изисква усилие, защото не всичко, което може да си купите в хранителните магазини, е прясно, качествено и хранително. Съветваме ви да положите повече усилия в избора на храна, да се храните редовно, бавно и със сигурност не пред компютъра.


Забравете за цигарите, колата и алкохола
И трите са ужасни за тялото ви. От алкохола се пълнее, а цигарите ви пречат да спортувате активно. Така че, откажете ги. И без това на по-приятните обществени места, както и при нас, не се пуши.

Много спорт и слънце
Започнете да практикувате спорт, който ви носи удоволствие. Не е нужно да ставате световни шампиони, не е нужно да постигате рекорди. Спортът не трябва да е мъчение, а приятно прекарване на времето. Може да карате колело в парка, да плувате, да се запишете на танци или йога. Не забравяйте и за разходките. Те са идеален начин за умерено разходване на енергия и тонизиране. Каквото и да изберете – бъдете постоянни и до няколко месеца ефектът ще бъде на лице. И един съвет: ако комбинирате спорта със слушане на хубава музика, заниманията ще ви бъдат далеч по-приятни.

Водата е живот
Пийте много вода – поне 2 литра на ден. Освен това, наблегнете на течните храни, като супи, прясно изцедени сокове или чай с мед. Колкото повече освежавате течностите в организма си, толкова по-добре ще изглеждате в неотразимия си нов бански.

И накрая, опитайте се да мислите повече за себе си. Вниманието към вашето тяло ще ви донесе не само по-добра фигура, за да се чувствате удобно в любимия си номер, но и балансирани мисли и разположение на духа. Много скоро отново ще бъдете силни, жизнени и енергични. Успех!

Коментари

коментари

Оставете коментар

40 3

*

Последни коментари | 3 коментара

  1. Таня

    100% за спорта, слънцето и да не се изтезаваме с диети. Умерено хранене с много винамини, пресни пловове и зеленчуци + движение и всичко ще е наред.

  2. Юлия

    Да, съгласна съм с почти всеки ред от статията и откак си поговорих с кантара на високо равнище спазвам, що-годе, режим за влизане във форма. Само това с алкохола … въпрос на количество е 🙂 На мен една бира не ми се отразява на линията … като се замисля и две-три също 🙂

    Благодаря за статията, важно е рано напролет да си припомняме основните постулати на здравословния начин на живот, защото зимата действително ги позабравяме!

  3. Силвиь

    И аз съм съгласна с горното. Във връзка с влизането във форма – отскоро посещавам един курс по здравословно хранене и съм много доволна. Чувствам се много тонизирана и някак лека. Обиколките ми чувствително се намалиха и вече съм по-спокойна за лятото.