X

MOTOPOINT за кампанията „Дари Играчка”

19 декември 2016 | CHIC

Нова плюшена играчка от магазин MOTOPOINT за децата на 30 семейства в нужда.

10 хипопотама и 20 елена ще станат част от празничните пакети за кампанията „Коледа 2016” на организацията „Holiday Heroes”.
В празничен герой може да се превърне всеки от нас, толкова е лесно, когато хората се научат да дават повече, и то не само по Коледа.
Да създадем добро за някой в нужда, е най-доброто, което може да направим за себе си.
MOTOPOINT е нова марка, която приема социалната отговорност към обществото като нещо напълно естествено и нормално, към което трябва да се стреми всеки бизнес.

MOTOPOINT

MOTOPOINT отправя призив към всички търговски обекти в „Сердика Център” да се включат в кампанията на „Holiday Heroes” и да покажат своето отношение към корпоративната благотворителност и децата на България.
Вярваме, че всеки стойностен бизнес е създаден, за да добавя смисъл в живота на хората. MOTOPOINT поема този ангажимент.

„Радваме се, че заедно с „Holiday Heroes” и „Сердика Център” ще направим щастливи 30 български деца от семейства в нужда. Представете си какво Коледно чудо би се случило, ако всички магазини в „Сердика Център” откликнат на поканата и участват в кампанията. Вярваме, че заедно можем повече.”, коментираха от екипа на MOTOPOINT.

Това не е първата социална кампания, която MOTOPOINT подкрепя. Марката се включи в инициативата „ПАЗИ МОТОРИСТА” като преди няколко месеца разпространи за първи път свой стикери, които призовават към повече внимание и толерантност на пътя.

MOTOPOINT

Повече за MOTOPOINT може да научите тук, a те ти желаят Весела Коледа и щастлива ДОБРОТВОРЧЕСКА 2017 година.

Коментари

коментари

Оставете коментар

97 0

*